Direktlänk till inlägg 20 juni 2014

Midsommar

Av Jennifer och Denise - 20 juni 2014 16:58

Hoppas att ni haft det roligt idag... det är ju midsommar! Jag och Jennifer har varit i ett centrum där gick vi till kicks och vi köpte inget men sedan så gick vi till coop och köpte godis sen gick vi på picknick vi hade riskakor, godis, ostbågar, trocadero och kokosbollar som vi gjorde på torsdags det var sjuukt kul<33.Idag lite senare så kanske vi ska grillar.   Vad har ni gjort idag? Kommentera så svarar vi förhoppningsvis!  

 
 
Ingen bild

linnea

20 juni 2014 17:58

Jag började dagen med att skicka ett sms till min mamma som bestod av orden: Spara ko-osten och nå gott bröd. (Då jag ville sova några minuter till, och se till att mamma sparade något gott till mig som frukost). Sedan åt jag min välförtjänta frukost som bestod av ko-ost och bröd, samt apelsinjuice. Det var supergott och det lär nog bli min frukost imorgon med! Sedan flydde jag upp till mitt rum där jag satt mig ned vid datorn och började trixa lite med datorn. (= kollade videos, spelade, chattade med mera.)

Timmarna gick och det var dags för middag. Till middag hade mina föräldrar lagat ihop revbensspjäll, hemgjord potatissallad och en massa grönsaker! Jag är då väldigt petig när det kommer till grönsaker, så tog bara rädisor. (mhhhhmmm supergott!) Efter middagen sprang jag upp till rummet och här sitter jag än idag och trixar med datorn.
Snart ska vi väl äta jordgubbspaj och jordgubbstårta då jag såg en skymt av mamma som satt och bakade vid middagsbordet. Hoppas jag såg rätt och att inte mina ögon lurade mig totalt.(Då blir jag riktigt arg, för jag ser framemot pajen och tårtan till 100%)

Mer än så vet jag inte. Ska nog spela lite nu, och efter efterrätten blir det väl att trixa mer med datorn och sedan bär det av mot sängen. (Där jag troligtvis kommer ligga och kolla på en film/någon serie muahahaha)

Så kortfattat: Har haft en bra dag! Tack för att ni frågade!

Jennifer och Denise

20 juni 2014 22:07

OMG! Du lär bli en författare när du blir äldre

 
Ingen bild

selina

20 juni 2014 18:37

jag har ätit jordgubbspaj och jordgubbstårta

Jennifer och Denise

20 juni 2014 22:07

ok!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer och Denise - 5 maj 2015 09:57

Hejj! Det var riktigt längesen vi/jag bloggade:/ Förlåt för dålig uppdatering. Det var bara de jag ville säga //Denise:) Instagram: Denisekayani Videofy: Denise_2233 ...

Av Jennifer och Denise - 12 november 2014 16:49

Hellooo! Nu så har jag varit hemma ett tag och gjort läxor + packa upp mina kläder från Finland. Jag var i Ginland i en vecka och det var verkligen kul...

Av Jennifer och Denise - 11 november 2014 14:39


Hellooo! Jag kom precis från skolan-.- Yesss!!! Men idag så hade jag ganska kort dag, jag slutade 14:20! Men dagen var som sagt kort och lugn men... Idag så fick jag väldigt mycket läxor, jag fick några sidor av tyska, svenska, engelska och matte *pu...

Av Jennifer och Denise - 10 november 2014 20:45


Helloo!?? Hur mår ni? Det var ett tag sedan vi bloggade här? Men som ni såg på rubriken så är frågan då att -Ska Denise (jag) blogga vardagligen?- Alltså då menar jag att bara jag bloggar? Jag och Jennifer har nu inte setts så jätte mkt den här mån...

Av Jennifer och Denise - 21 juni 2014 12:19

Idag så ska vi åka till Jennifer jag ska kanske sova över där vi får se... Men vi ska grilla där och ha kul.    Det kanske bara blir denna och ett annat inlägg idag eftersom vi grillar och det... Men vi säger till! //Jennifer & Denise   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards