Alla inlägg under juni 2014

Av Jennifer och Denise - 21 juni 2014 12:19

Idag så ska vi åka till Jennifer jag ska kanske sova över där vi får se... Men vi ska grilla där och ha kul.    Det kanske bara blir denna och ett annat inlägg idag eftersom vi grillar och det... Men vi säger till! //Jennifer & Denise  

Av Jennifer och Denise - 20 juni 2014 22:24

Tack så hemskt mycket! Vi kollade just hur många som har sett våra inlägg och hela bloggen och det var 6st som kollat!!! Det är ganska så bra... Vi hoppas att ni gillade bloggen!    Och tack Linnea & Selina som har kommenterat speciellt Linnea som skrev världens historia   du borde bli en författare!!   Men tack så hemskt mycket!

Av Jennifer och Denise - 20 juni 2014 16:58

Hoppas att ni haft det roligt idag... det är ju midsommar! Jag och Jennifer har varit i ett centrum där gick vi till kicks och vi köpte inget men sedan så gick vi till coop och köpte godis sen gick vi på picknick vi hade riskakor, godis, ostbågar, trocadero och kokosbollar som vi gjorde på torsdags det var sjuukt kul<33.Idag lite senare så kanske vi ska grillar.   Vad har ni gjort idag? Kommentera så svarar vi förhoppningsvis!  

Av Jennifer och Denise - 20 juni 2014 16:34

Hejsan! Vi är två flickor (kusiner) på oldern 11 och 13. Jag heter Denise och min bkf heter Jennifer (bkf=bästakusiner4-ever). I denna blogg så kommer vi skriva om lite allt möjligt t.ex vardag, skolan, kändisar,om oss, youtubers m.m Vi ska iallafall minst fösöka att lägga upp ett inlägg på bloggen en gång per veckan men vi kan inte lova att vi gör alltid inlägg tillsammans om det är t.ex jag Denise då gör jag så här //Denise & sen om det är jennifer då så är det //Jennifer så att ni vet. Om det är båda då ska vi skriva med båda namnen. Hoppas ni gillar bloggen!      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards